Home Cv-ul meu Ajutor Despre
Home → Descrierea ofertei de munca

MANAGER IMPORT

Data publicarii : 20/08/2018
Data expirarii : 16/02/2019
Categoria: Management
Locatie: Chisinau
Salariu (Min/Max): -
JobRef: MN-14577
DESCRIERE OFERTA
Compania “ACCEMOB GRUP” SRL, lider recunoscut in Moldova in vînzarea accesoriilor pentru mobilă, este in căutarea unei persoane pentru funcţia de Manager Import
Responsabilități:
• Promovarea imaginii companiei și a produselor comercializate de aceasta pe piață;
• Stabilirea și gestionarea relațiilor de parteneriat cu furnizorii companiei;
• Extinderea continuă a numărului de furnizori permanenți;
• Monitorizarea realizării planului de achiziții și creșterea vânzărilor.
Candidatul ideal:
- studii superioare (preferabil in economie)
- experienta în crearea şi mentinerea relatiilor pe termen lung cu clientii
- abilităţi de prezentare şi negociere
- cunoaște limbile română, engleza și rusă;
- cunoaște PC-ul la nivel avansat - MS Office, Internet
- experiență relevantă pe o poziție similară (reprezintă un avantaj).
Beneficii:
- salariu motivant
- traininguri de specialitate
- o experienţă unică de învăţare şi de dezvoltare profesională
echipa profesionista, dinamică și colegiala
- posibilităţi de promovare
Pentru persoanele interesate recomandăm să expedieze CV-ul şi/sau scrisoarea de intenţie la adresa: sebas.hrm@yahoo.com
Persoalele selectate pentru interviu vor fi contactate.

CERINTE FATA DE CANDIDAT
Compania “ACCEMOB GRUP” SRL, lider recunoscut in Moldova in vînzarea accesoriilor pentru mobilă, este in căutarea unei persoane pentru funcţia de Manager Import
Responsabilități:
• Promovarea imaginii companiei și a produselor comercializate de aceasta pe piață;
• Stabilirea și gestionarea relațiilor de parteneriat cu furnizorii companiei;
• Extinderea continuă a numărului de furnizori permanenți;
• Monitorizarea realizării planului de achiziții și creșterea vânzărilor.
Candidatul ideal:
- studii superioare (preferabil in economie)
- experienta în crearea şi mentinerea relatiilor pe termen lung cu clientii
- abilităţi de prezentare şi negociere
- cunoaște limbile română, engleza și rusă;
- cunoaște PC-ul la nivel avansat - MS Office, Internet
- experiență relevantă pe o poziție similară (reprezintă un avantaj).
Beneficii:
- salariu motivant
- traininguri de specialitate
- o experienţă unică de învăţare şi de dezvoltare profesională
echipa profesionista, dinamică și colegiala
- posibilităţi de promovare
Pentru persoanele interesate recomandăm să expedieze CV-ul şi/sau scrisoarea de intenţie la adresa: sebas.hrm@yahoo.com
Persoalele selectate pentru interviu vor fi contactate.


Date de contact ale companiei
Tel: 062190433
     
   
© Copyright 2018, IDS Consulting         Termeni si conditii de utilizare       Trimite-ne parerea ta
info@hr.md     На русском языке